HC CARE AGE DEFENSE NEMLENDİRİCİ İLE YILLARA MEYDAN OKUYUN


Merhaba kozmetik ürünleri seçerken seçici olmaya özen gösteriyorum, içeriği temiz ürünler her daim ilk tercihim oluyor. Saç bakım ürünleriyle adından sıkça bahsettiren HC CARE firması şimdi cilt bakım ürünleriyle de oldukça iddialı :) 
Tüm cilt tipleri için geliştirilmiş cilt bakım ürünlerini sizler için deniyorum , HC CARE Age Defense , cildi en yaygın görülen yaşlanma belirtilerine karşı koruyan cildin parlaklık ve sıkılığını artıran daha canlı dinamik görünmesini sağlayan kırışıklık karşıtı ve hücre yenileyici peptidler, antioksidanlar, vitamin ve bitki özleriyle formüle edilmiş. 
Her yaş için uygun olarak hazırlanan kremin içeriğinde bulunan bileşenler ile gerçekten başarılı bir ürün.

Kremin ambalajı bile çok şık tasarlanmış şeffaf kapağın altında kavanozlardaki sistemin aksine pompalı bir sistem yapmışlar böylelikle hem daha hijyenik bir kullanım sağlıyor hem de daha pratik.
Kremin dokusunu ve yoğunluğu cilde sürdüğüm anda yarattığı hissi çok sevdim,Anti aging kremler daha önce hiç denemediğim için önyargılıydım ama bu kremle sanırım sevmeye başlıyorum.
Hc Care cilt bakım ürünlerini sizler için denemeye devam edeceğim yakında göz kremi, peeling ve tonik yorumlarımda blogda olacak takipte kalın.Bu arada sizlerde HC CARE ürünlerini incelemek sipariş vermek bilgi almak isterseniz buraya tık tık
sevgiler




Yorumlar